مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:362019-12-16سياسي

همایش تبیین نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب در بافق


همایش تبیین نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت در بافق برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این همایش گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در شرایط خاصی از کشور صادر شد و به مراحل پنج گانه ای که این انقلاب برای رسیدن به تکامل باید طی کند اشاره دارد.

حسین مظفر افزود: پنج مرحله انقلاب شامل تاسیس و ظهور انقلاب اسلامی، تاسیس نظام جمهوری اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، ایجاد جامعه و کشور اسلامی و موضوع تمدن اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون گام نخست مرحله اول انقلاب را پشت سر گذاشته ایم، گفت: مرحله اول تاسیس و ظهور انقلاب اسلامی بسیار سخت بود که با تلاش بسیار انجام گرفت و انقلابی در اوج حاکمیت دو تفکر در کشور رخ داد.

مظفر هر دو تفکر را با اندیشه دین ستیزی و دین گریزی درصدد قطع ریشه های دین معرفی کرد و بیان داشت: لیبرالیسم و کمونیسم از این دو تفکر هستند که در اوج این دو تفکر و ناباوری انقلابی در گوشه ای از دنیا و کشور ایران به نام خدا، معنویت و دین رخ داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تشکیل این انقلاب سبب خشم و غضب دشمنان و خشنودی دوستداران انقلاب شد، اظهار داشت: اسلامیت و جمهوریت دو بال مشروعیت بخش این نظام الهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تبیین نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب در بافق

همایش تبیین نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب در بافق