مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:282019-12-16سياسي

ترامپ: دندان های پلوسی از دهانش افتاد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا باز هم نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا را که عامل اصلی پیشبرد روند استیضاح وی است، - رییس جمهوری آمریکا با به کاربردن اصطلاحی عامیانه مدعی شد رییس مجلس نمایندگان این کشور حین پیشبرد لایحه استیضاح سهواً حرفی زده که به نفع ترامپ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا باز هم نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا را که عامل اصلی پیشبرد روند استیضاح وی است، مورد تمسخر قرار داد.

وی در پیامی توییتری و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا پلوسی از گنجاندن اتهام رشوه خواری در پرونده استیضاح ارائه شده از سوی مجلس نمایندگان خودداری کرده است، با لحنی کنایه آمیز گفت:، چون دندان های پلوسی از دهانش بیرون افتاده بود و فرصت فکر کردن نداشت.

گفتنی است این اصطلاح در زبان عامیانه معادل از دهانش در رفت است و هنگامی به کار می رود که شخصی زیاده روی کرده و مطلبی را می گوید که به ضررش است.

استیضاح رییس جمهوری آمریکا در حالی انجام می شود که وی متهم به ارعاب ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی برای واداشتن وی به پرونده سازی علیه جو بایدن رقیب ترامپ در انتخابات 2020 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: دندان های پلوسی از دهانش افتاد!

ترامپ: دندان های پلوسی از دهانش افتاد!