مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:162019-12-16بين الملل

توطئه های آمریکا در لبنان برملا شده است


توطئه و دست آمریکا در لبنان برملا شده و طبیعی است که ما آشکارا دربرابر آن می ایستیم - به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نبیل قاووق معتقد است عبور از این مرحله غیر ممکن نیست و این فرصت وجود دارد و درمان ممکن خواهد بود.

قاووق تصریح کرد: حزب الله به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد و همه احزاب و جناح ها برای نجات لبنان، آینده آن و آینده لبنانی ها باید به مسئولیت خود عمل کنند.

وی هشدار دارد در صورت فروپاشی کشور همه تحت تاثیر قرارخواهند گرفت و همه آسیب خواهند دید، و اگر لیره لبنان و نهاد های کشور سقوط کنند لبنان به یک مصیب دچار خواهد شد.

شیخ نبیل قاووق گفت:: ما بسیار مشتاق تشکیل دولت نجات و مورد اعتماد هستیم.

دولتی که بتواند از فروپاشی، فساد و هدردادن سرمایه کشور جلوگیری کند و پول های غارت شده را بازگرداند و اعتماد داخل را قبل از خارج بدست آورد در حالی که برخی افراد به این می اندیشند که چگونه اعتماد آمریکا و دونالد ترامپ (رییس جمهور آمریکا) را بدست آورند، ما می خواهیم که دولت (جدید) اعتماد مردمی که در خیابان ها و در خانه ها حضور دارند، بدست آورد، ما دولتی می خواهیم که پاسخگوی این مردم و امین منافع کشور باشد.

شیخ نبیل قاووق در گردهمایی سیاسی در شهر نبطیه با حضور شخصیت ها و نهاد ها به موضع آمریکا اشاره و تاکید کرد آمریکا راه دشمنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های آمریکا در لبنان برملا شده است

توطئه های آمریکا در لبنان برملا شده است