مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:052019-12-16سياسي

زنگ خطر فرونشست در قم به صدا درآمد


رییس سازمان نقشه­ برداری کشور، گفت: هزار و 880 کیلومتر مربع از جعفریه قم تحت فرونشست 21 سانتیمتری است و 28 هزار نفر در معرض این خطر قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود شفیعی، در نامه به 13 مقام مسئول در دولت، مجلس و استان قم، اعلام کرد: این سازمان به عنوان متولی اعلام نرخ فرونشست، به درخواست وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران، مستمراً اقدام به تهیه نقشه فرونشست دشت های کشور می کند.

آخرین مطالعات این سازمان به بررسی نرخ فرونشست در استان اصفهان و پیش از آن نیز به دشت مشهد؛ اختصاص داشت که نتایج آن در قالب نامه ای از سوی مهندس مسعود شفیعی رییس سازمان نقشه برداری کشور به مقامات مسؤول ارائه شد.

مخاطبین نامه جدید رییس سازمان نقشه برداری کشور درباره فرونشست 21 سانتیمتری در دشت جعفریه استان قم از این قرارند: محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، محمد شکرچی زاده رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، علیرضا شهیدی رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، سرمست استاندار قم، نوربخش رییس سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر فرونشست در قم به صدا درآمد

زنگ خطر فرونشست در قم به صدا درآمد