مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:562019-12-16سياسي

عدم حمایت از ایده تولیدکننده و کارآفرین جوان ساروی/ 6سال تلاش بی ثمر


خانم مخترع و کارآفرین جوان ساروی که می خواست افتتاح بزرگترین پروژه پرورش طیور خاورمیانه را به دست بگیرد با موجی از بی توجهی و قوانین کمرشکن مواجه شد، - تا جایی که بیل و کلنگ را به زمین گذاشت.

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی آنا رجب نژاد جوان 30 ساله اهل ساری، کارشناس ارشد رشته اقتصاد و انرژی و مخترع، عضو هیأت مدیره شرکت های دانش بنیان مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس از مشکلاتش در حاشیه کارآفرینی سخن می گوید.

وی که از دوران دبیرستان پروژه ساخت دستگاه خاص جوجه کشی را شروع کرده بود، این مخترع رفته رفته با تحقیق و تفحص موفق به ساخت دستگاه بی نظیر جوجه کشی که در دنیا حرف نخست را می زند شد، این دستگاه 91 درصد بازدهی دارد، تخم همه طیور به طور همزمان جوجه کشی می کند و  برای اولین بار در دنیا با انرژی گاز کار خودش را انجام می دهد.

*تولید دستگاه منحصر به فرد جوجه کشی رجب نژاد در سال 1386، این اختراع خود را با نام دستگاه جوجه کشی(سیمرغ گستر) به ثبت جهانی رساند و از همان دوران دبیرستان در جشنواره خوارزمی حائز رتبه های برتر می شد، ثمره تلاش و علاقه اش به ساخت همین دستگاه جوجه کشی که در حال بازار با قیمت 8.

5 میلیون تومان به بالا به فروش می رسد، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم حمایت از ایده تولیدکننده و کارآفرین جوان ساروی/ 6سال تلاش بی ثمر

عدم حمایت از ایده تولیدکننده و کارآفرین جوان ساروی/ 6سال تلاش بی ثمر