مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-16حوادث

دستگیری 2 تروریست عامل انفجار تانکر حامل سوخت در خرم آباد


رییس کل دادگستری لرستان از دستگیری دو تروریست عامل انفجار تانکر سوخت که بهمن ماه سال گذشته منجر به شهادت دو نیروی خدوم ناجا در مرکز استان شد، - ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان از دستگیری دو تروریست عامل انفجار تانکر سوخت که بهمن ماه سال گذشته منجر به شهادت دو نیروی خدوم ناجا در مرکز استان شد، خبر داد.

محمد رزم امروز در حاشیه معارفه مدیرکل جدید زندان های لرستان در جمع خبرنگاران از دستگیری دو تروریست عامل انفجار تانکر سوخت که بهمن ماه سال گذشته منجر به شهادت دو نیروی خدوم ناجا در مرکز لرستان شد، خبر داد.

رییس کل دادگستری لرستان افزود: با تلاش های بسیار نیروهای امنیتی و سرنخ های به دست آمده اسلحه ای که از آن شلیک شده بود مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا افراد مرتبط هم شناسایی شده اند.

رزم بیان کرد: دو عامل اصلی این حادثه با پنهان کردن اسلحه خود و پوشیدن جلیقه ضد گلوله همچنین تهیه موتورسیکلت اقدام به تیراندازی به پمپ بنزین واقع در منطقه دره گرم خرم آباد کرده که تانکر حامل سوخت منفجر شد که با اقدام تروریستی آنان دو مأمور نیروی انتظامی لرستان به شهادت رسیده اند.

وی با بیان این که عاملان این حادثه انگیزه خاصی نداشته و تنها برای ایجاد رعب و وحشت اقدام کرده اند، گفت: دو عامل اصلی حادثه تروریستی از عوامل اخراجی دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 تروریست عامل انفجار تانکر حامل سوخت در خرم آباد

دستگیری 2 تروریست عامل انفجار تانکر حامل سوخت در خرم آباد