مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:562019-12-16اقتصادي

احداث بزرگترین کارخانه تولید فولاد ضدزنگ کشور در رفسنجان


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خبر داد: بزرگترین کارخانه تولید فولاد ضد زنگ در کشور با اعتبار بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال در رفسنجان احداث خواهد شد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خبر داد: بزرگترین کارخانه تولید فولاد ضد زنگ در کشور با اعتبار بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال در رفسنجان احداث خواهد شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس صبح امروز 25 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزرگترین کارخانه فولاد ضدزنگ کشور با سرمایه گذاری توسط شرکت ایران و چین صورت خواهد گرفت که قرارداد ایجاد آن منعقد شده است.

احمد انارکی محمدی افزود: با احداث این کارخانه با ظرفیت 100 هزار تن فولاد ضد زنگ، برای 200 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می شود ضمن اینکه به زودی عملیات اجرایی این پروژه طی آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

عضو شورای عالی اقتصاد بیان کرد: اشتغال بحث مهمی در کشور است و دغدغه مسئولان نظام می باشد، بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر بیکار تا سال گذشته در صف اشتغال در کشور داشتیم و سالانه 700 هزار نفر در کشور باید به امر اشتغال گمارده شوند.

وی ادامه داد: کارخانه داران و تولید کنندگان و کشاورزان و کسانی که تسهیلات بالایی گرفتند الان به دلیل قواین بانکی، بزرگترین بدهکاران بانکی محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین کارخانه تولید فولاد ضدزنگ کشور در رفسنجان

احداث بزرگترین کارخانه تولید فولاد ضدزنگ کشور در رفسنجان