مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-16سياسي

2000حامی در طرح ایتام و محسنین با کمیته امداد شاهرود همکاری دارند


رییس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه آیین جشن یلدای مهربانی با حضور خیران و حامیان در حال برگزاری است، گفت: دو هزار حامی در طرح ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند.

- محمد بلوچی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه جشن یلدای مهربانی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین توسط خیران شاهرودی با همکاری کمیته امداد برنامه ریزی شده است، ابراز داشت: جشن شب یلدا به مدت دوشب برای 500 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان برگزار می شود.

وی بابیان اینکه دو هزار حامی در طرح ایتام و محسنین با کمیته امداد شاهرود همکاری دارند، افزود: خیران و نیکوکاران ظرفیت ارزشمندی هستند که می توانند یاری گر نیازمندان باشند لذا از این افراد دعوت می شود تا فرزندان معنوی خود را مورد حمایت قرار دهند.

رییس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه 173 نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد قرار دارند، ابراز داشت: حامیان می توانند با مراجعه به پایگاه های کمیته امداد یک و یا چند کودک را در طرح اکرام ایتام و محسنین را انتخاب و به صورت ماهانه کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به آن ها ارائه دهند.

بلوچی بابیان اینکه 430 کودک تحت حمایت این نهاد در طرح محسنین از خدمات حمایتی این نهاد و حامیان خود بهره مند می شوند، تصریح کرد: محسنین شامل فرزندان افرادی که در زندان به سر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000حامی در طرح ایتام و محسنین با کمیته امداد شاهرود همکاری دارند

2000حامی در طرح ایتام و محسنین با کمیته امداد شاهرود همکاری دارند