مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-16سياسي

هفته پژوهش تنها مختص به علوم طبیعی و صنعت و عمران نیست


مشاور امور هنری استاندار خوزستان گفت: باید ثابت کرد که هفته پژوهش تنها مختص به علوم طبیعی و صنعت و عمران نیست بلکه باید از این فرصت برای تقویت پژوهش در حوزه های فرهنگی نیز بهره برد.

- ایسنا/خوزستان مشاور امور هنری استاندار خوزستان گفت: باید ثابت کرد که هفته پژوهش تنها مختص به علوم طبیعی و صنعت و عمران نیست بلکه باید از این فرصت برای تقویت پژوهش در حوزه های فرهنگی نیز بهره برد.

رضا کیانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ضرورت دارد به پژوهش در حوزه فرهنگ، هنر و میراث فرهنگی نیز بیش از گذشته اهتمام جدی صورت گیرد.

باید به مطالبات و دغدغه های پژوهشگران در حوزه فرهنگ، ادبیات، هنر و میراث فرهنگی و گردشگری و حتی ارتباطات رسانه ای نیز توجه کرد و دست آوردهای پژوهشی در موارد مذکور را در اختیار جامعه قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: هفته پژوهش فرصت ارزشمندی جهت تقویت بنیه های مطالعاتی، تقویت نگاه کنشگر در علوم مختلف، اهتمام بیش از گذشته در مسیر بسترسازی برای حضور پژوهشگران، روی آوری به روش های خلاق و نوین در پژوهش، اشاعه نگاه پژوهش محور در میان مقاطع سنی مختلف و رشته های متنوع و همچنین ترویج فرهنگ پژوهش و تشویق و ترغیب لایه های مختلف جامعه به مطالعه و کنکاش و تحلیل و نقد و تبادل تجربه و همچنین ایجاد موقعیت هایی برای معرفی یافته های پژوهشی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته پژوهش تنها مختص به علوم طبیعی و صنعت و عمران نیست

هفته پژوهش تنها مختص به علوم طبیعی و صنعت و عمران نیست