مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-16سياسي

ارتقای سلامت و آموزش زنان یکی از اولویت های شهرستان کاشان است


ارتقای سلامت، آموزش و استعدادیابی زنان در کاشان یکی از مهمترین اولویت های دستگاه های اجرایی کاشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر مرتضایی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انجام فرایندهای انتخابات با توجه به جدول زمانبدی در حال اجراست، اظهار داشت: امسال نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس بیش از 60 درصد رشد ثبت نام کاندیداهای مجلس را داشته ایم که این نشان از شروع شور انتخابات در کاشان است.

وی برقراری امنیت در سطح شهرستان را مهمترین هدف فرمانداری و دیگر نهادهای نظامی و انتظامی کاشان دانست و ابراز داشت: یکی از مهمترین عواملی که باعث شد اغتشاشات اخیر از بین برود هوشیاری مردم و جداکردن صف معترضین از آشوبگران بود.

نقش زنان در توسعه و پیشرفت کشور فرماندار کاشان با اشاره به نقش زنان در توسعه و پیشرفت کشور تصریح کرد: ارتقای سلامت، آموزش و استعدادیابی زنان در کاشان یکی از مهمترین اولویت های دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه باید برای گسترش اشتغال های کوچک در شهرستان برنامه ریزی شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات برای افزایش رونق تولید و همچنین اشتغال زایی در جامعه شناخت ظرفیت های بومی و توانمندیهای شهرستان کاشان است که در این زمینه اقدامات لازم در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سلامت و آموزش زنان یکی از اولویت های شهرستان کاشان است

ارتقای سلامت و آموزش زنان یکی از اولویت های شهرستان کاشان است