مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-16فرهنگي

پردیس بزرگ فرهنگی در کاشان احداث می شود


شهردار کاشان از احداث پردیس بزرگ فرهنگی این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید ابریشمی راد پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتقای فرهنگ و هنر باعث ارتقای جامعه شهری می شود، اظهار داشت: روح هر شهر مربوط به فعالیت های اجتماعی آن است که در بستر جامعه جریان پیدا می کند.

وی افزایش تعاملات اجتماعی کارآمد و مناسبات جامعه محور را از جمله ارکان افزایش نشاط اجتماعی در شهر دانست و ابراز داشت: از آنجا که فرهنگ و هنر از جمله ابزارهای افزایش تعاملات اجتماعی است باید برای ارتقای این دو مولفه در جامعه شهری تلاش کنیم.

شهردار کاشان از احداث پردیس فرهنگی کاشان به عنوان بزرگترین بنای این حوزه در کاشان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با زیربنای پنج هزار و 200 متر مربع در یکی از مناطق کم برخوردار کاشان احداث می شود.

افزایش فضای کالبدی فرهنگی هنری در مناطق کمتر برخوردار کاشان وی با اشاره به احداث این پردیس بیان داشت: یکی از سیاست های شهرداری کاشان افزایش فضای کالبدی فرهنگی و هنری شهر در مناطق کمتر برخوردار کاشان است که علاوه بر پردیس فرهنگی کاشان اماکن فرهنگی هنری دیگری نیز در مناطق کمتر برخوردار ساخته و یا در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس بزرگ فرهنگی در کاشان احداث می شود

پردیس بزرگ فرهنگی در کاشان احداث می شود