مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-16سياسي

برپایی مجمع عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری مازندران


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برپایی مجمع عمومی انجمن صنفی کارگری راهنمایان گردشگری مازندران در آمل خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برپایی مجمع عمومی انجمن صنفی کارگری راهنمایان گردشگری مازندران در آمل خبر داد.

مهران حسنی شب گذشته در حاشیه این مجمع که در هتل المپیک آمل برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فعالیت راهنمایان گردشگری در راستای معرفی شایسته استان در تمام بخش ها گفت: به روز رسانی اطلاعات، برپایی دوره های آموزشی ویژه راهنمایان گردشگری وتعامل موثر با دفاترخدمات سیاحتی و جهانگردی، جایگاه واقعی این قشر مهم را در صنعت رو به رشد گردشگری مشخص می کند.

وی با اشاره به تعامل بیشتر انجمن با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران تصریح کرد: با برنامه ریزی و برگزاری نشست های فصلی در راستای حل معضلات و مشکلات اعضای آن می توان انجمنی پویا و جریان ساز را در استان شاهد بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری رویداد بین المللی ساری 2022 نقش راهنمایان گردشگری به عنوان سفیران فرهنگی کشور در تعامل با گردشگران خارجی در استان بسیار مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مجمع عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری مازندران

برپایی مجمع عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری مازندران