مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:072019-12-16اقتصادي

افزایش آمار قربانیان آزادراه ساوه


آمار قربانیان رانندگی در آزادراه ساوه به تهران در 8 ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جادهای استان مرکزی گفت: در 8 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار قربانیان رانندگی در آزادراه ساوه به همدان و ساوه به تهران افزایش یافته است.

زندی فر به افزایش 30 درصدی نرخ جریان تردد سال 98 نسبت به سال 97 در آزادراه ساوه تهران اشاره کرد و افزود: سهم خودروی سواری در وقوع تلفات جاده ای این محور طی سال گذشته 51 درصد بوده که نسبت به مدت مشابه دو سال قبل رشد دارد.

وی با بیان اینکه در هشت ماهه سالجاری در 33 فقره تصادف این محور 38 نفر جان خود را از دست داده اند، گفت: افزایش خطاهای انسانی و برخورد با وسایل نقلیه سنگین باعث شدت تصادفات شده و موجب شده است که بیشترین آمار تلفات جاده ای که نیمی از آنها در شب هنگام بوده است، در سر صحنه باشد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی در ادامه گفت: در محور قدیم ساوه تهران طی سال گذشته 19 نفر جان خود را از دست دادند که 40 درصد تصادفات در زمان شب به وقوع پیوسته است.

زندی فر در ادامه به افزایش 25 درصدی نرخ جریان تردد سال 98 نسبت به سال 97 در این محور اشاره کرد و افزود: در هشت ماه سالجاری در 17 فقره تصادف 27 نفر در محور قدیم ساو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار قربانیان آزادراه ساوه

افزایش آمار قربانیان آزادراه ساوه