مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:072019-12-16دانش

32 مرکز نوآوری و شتاب گیری در سطح کشور راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحیمی، رییس سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری کشور امروز در نشست دانش و پژوهش نیرو های مسلح که در محل بسیج اقشار و متخصصین کشور برگزار شد، - رییس سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری کشو گفت: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 32 مرکز نوآوری و شتاب گیری در سطح کشور راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحیمی، رییس سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری کشور امروز در نشست دانش و پژوهش نیرو های مسلح که در محل بسیج اقشار و متخصصین کشور برگزار شد، گفت: مرجعیت علمی کشور در جهان تجاری سازی محصولات، ثروت آفرینی، رفاه و عدالت اجتماعی از جمله ویژگی های علم و فناوری در کلام ولایت است.

وی با بیان اینکه وظایف معاونت دانش و پژوهش سازمان بسیج به معاونت علمی و فناوری واگذار شده است، تصریح کرد: شناسایی خلاها، سیاست گذاری، تقویت بنیه علمی و پژوهشی، توانمندسازی هدفمند علمی و هدایت و حمایت از طرح های محققان و نخبگان در حوزه های مختلف از جمله وظایف سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور است.

رحیمی تصریح کرد: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 32 مرکز نوآوری و شتاب گیری در سطح کشور راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 مرکز نوآوری و شتاب گیری در سطح کشور راه اندازی می شود

32 مرکز نوآوری و شتاب گیری در سطح کشور راه اندازی می شود