مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 05:502019-12-16اقتصادي

آزادسازی بیش از پنج ونیم هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه زاینده رود


امسال بیش از پنج ونیم هکتار از اراضی حریم و بسترآبراهه ها و مسیل های منتهی به رودخانه زاینده رود در بالادست سد آزاد سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اصفهان با تاکید بر اهمیت آزادسازی، ساماندهی و لایروبی حریم و بستر رودخانه ها، با ارائه دستاوردهای این شرکت در سه سال اخیر، از شتاب گیری روند آزادسازی ها و رفع تصرفات در بالادست سد در حوضه زاینده رود خبر داد.

احمدرضا صادقی افزود: با روند شتاب گیری، این آزادسازی ها در مخزن سد زاینده رود در محدوده این استان به بیش از 15 هکتار و در محدوده استان چهارمحال وبختیاری به بیش از 10 هکتار می رسد.

وی گفت: در سه سال گذشته بیش از هزار و 400 مورد تخلف شناسایی و بیش از هزار مورد اخطاریه به اشخاص حقیقی و حقوقی صادر شده است.

مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اصفهان افزود: برای اعاده به وضع سابق درحریم رودخانه زاینده رود، بیش از 250 مورد پرونده در محاکم قضایی تشکیل و بیش از 140 مورد حکم مقام قضایی اجرا شده است.

احمدرضا صادقی با اعلام آزادسازی بیش از 460 هکتار اراضی دولتی در بستر و دریاچه سد زاینده رود گفت: احیاو آزادسازی سرشاخه ها و آبراهه های منتهی به رودخانه و دریاچه سد زاینده رود و حفظ و حراست از مورفولوژی طبیعی رودخانه و جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از پنج ونیم هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه زاینده رود

آزادسازی بیش از پنج ونیم هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه زاینده رود