مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 21:252019-12-15اجتماعي

شناسایی مدارس در خطر آبگرفتگی و نقاط آسیب پذیر خوزستان


مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه مدارسی که زیرآب می روند و نقاط آسیب پذیر شناسایی شده اند، گفت: دستگاه های متولی باید از اکنون و قبل از افزایش میزان بارش ها کارهای اولیه را در نقاط آسیب پذیر انجام دهند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه مدارسی که زیرآب می روند و نقاط آسیب پذیر شناسایی شده اند، گفت: دستگاه های متولی باید از اکنون و قبل از افزایش میزان بارش ها کارهای اولیه را در نقاط آسیب پذیر انجام دهند.

کیامرث حاجی زاده در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان که شامگاه یکشنبه (24 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان با توجه به فقدان زیرساخت ها، دچار مشکلات عدیده ای است و می بینیم که با بارندگی 20 میلیمتری، اهواز و سایر شهرهای استان دچار مشکل آبگرفتگی و مسائل دیگر می شوند زیرا در بخش فاضلاب و زیرساخت فاضلاب دچار مشکل هستیم و در بخش آب های سطحی هم کانالی برای هروج آب های سطحی در شهرهای خوزستان وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه همیشه نباید ساده ترین راه را انتخاب کنیم، افزود: به دلیل این مشکلات گاهی مجبور می شویم مدارس را تعطیل کنیم که این موضوع به آموزش آسیب وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مدارس در خطر آبگرفتگی و نقاط آسیب پذیر خوزستان

شناسایی مدارس در خطر آبگرفتگی و نقاط آسیب پذیر خوزستان