مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 20:102019-12-15بين الملل

آمریکا خریداران آب سنگین ایران را به تحریم تهدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی مقام های دولت آمریکا به تازگی به یک نشریه آمریکایی گفتند که دولت این کشور در پی تحریم خریداران خارجی آب سنگین تولید شده در ایران است.

- چند مقام آمریکایی گفته اند که دولت این کشور در حال رصد صادرات آب سنگین ایران است و ممکن است که مشتریان خارجی این محصول را تحریم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، برخی مقام های دولت آمریکا به تازگی به یک نشریه آمریکایی گفتند که دولت این کشور در پی تحریم خریداران خارجی آب سنگین تولید شده در ایران است.

یک مقام ارشد دولت آمریکا که مایل به افشای نامش نبود، در گفت وگو با نشریه واشنگتن فری بیکن گفت که مقامات آمریکایی نگران گزارش هایی در زمینه تعاملات هسته ای ایران هستند و به همین دلیل در پی تعیین ناقضان تحریم های ایران خواهند بود.

اشاره این مقام آمریکایی به تحریم ، ممنوعیت هایی است که آمریکا به صورت یکجانبه و بر خلاف قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد و توافق هسته ای، علیه خرید آب سنگین از ایران وضع کرده است.

به نوشته فری بیکن، ایران در ماه های اخیر ذخایر آب سنگین خود را افزایش داده است.

در حالی که دولت آمریکا محدودیت ها بر صادرات آب سنگین ایران را شدت بخشیده، بازرسان بین المللی اخیرا متوجه شدند که ایران در چهار نوبت آب سنگین خود را از ماه مه (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خریداران آب سنگین ایران را به تحریم تهدید کرد

آمریکا خریداران آب سنگین ایران را به تحریم تهدید کرد