مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 19:502019-12-15بين الملل

فعالیت سفارت لیبی در قاهره تعلیق شد


سفارت لیبی در قاهره فعالیت دیپلماتیک خود را به دلیل آنچه «شرایط امنیتی» خوانده شده، به حال تعلیق درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت لیبی در قاهره اعلام کرد که از امروز (یکشنبه) تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط امنیتی فعالیت خود را به حال تعلیق در آورده است.

به نوشته وبگاه خبری شبکه الجزیره ، سفارت لیبی در بیانیه ای که در صفحه رسمی خود در فیس بوک منتشر کرد، آورده است: به شهروندان و جامعه لیبیایی های مقیم کشور برادرمان مصر، اعلام می کنیم که کار سفارتخانه به دلیل شرایط امنیتی از روز یکشنبه 15 دسامبر (2019) تا اطلاع ثانوی به حال تعلیق درآمده است.

در این بیانیه دلایل تعلیق کار سفارت لیبی ارائه نشده است، اما چهار روز پیش همین صفحه بر ادامه ارائه همه خدمات سفارت لیبی در قاهره تأکید و هرگونه وقفه ای در فعالیت سفارتخانه را تکذیب کرد.

سفارت لیبی پس از آن در بیانیه ای که آن را هم در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد، آورد: شایعات برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی درباره اختلاف میان کارکنان سفارت لیبی در قاهره (وابسته به دولت وفاق ملی لیبی در طرابلس) را از اساس تکذیب می کنیم.

در این بیانیه تاکید کرد: شایعات در این ارتباط جعلی است و آنهایی که اقدام به انشار آن می کنند، گروهی هستند که هیچ ارتباطی با سفارتخانه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سفارت لیبی در قاهره تعلیق شد

فعالیت سفارت لیبی در قاهره تعلیق شد