مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 19:402019-12-15اجتماعي

تردد خودروهای سنگین روی پل تاریخی «گیشنگان» ممنوع شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: با دستور دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری تردد خودروهای سنگین از روی پل تاریخی «گیشنگان جونقان» ممنوع اعلام شد.

- شهرکرد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: با دستور دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری تردد خودروهای سنگین از روی پل تاریخی گیشنگان جونقان ممنوع اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی تأکید کرد: پل تاریخی گیشنگان جونقان از توابع شهرستان فارسان در مسیر ارتباطی معدن های اطراف جونقان با مرکز این شهر است.

وی افزود: این در حالی است که عبور خوردروهای سنگین به خصوص کامیون های دارای بار مصالح ساختمانی می تواند به صورت لرزشی، آسیب جدی به این پل تاریخی وارد کند.

جوادی تصریح کرد: به همین منظور واحد حقوقی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری شکایتی تنظیم و به دادگستری استان تقدیم کرد.

وی بیان داشت: به دنبال این پیگیری ها با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری ممنوعیت عبور و مرور خودروهای سنگین از روی پل تاریخی گیشنگان جونقان صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروهای سنگین روی پل تاریخی «گیشنگان» ممنوع شد

تردد خودروهای سنگین روی پل تاریخی «گیشنگان» ممنوع شد