مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 19:402019-12-15اقتصادي

12 محصول فناورانه در ایلام رونمایی شد


همزمان با دومین روز از هفته پژوهش 12محصول فناورانه در پارک علم و فناوری ایلام رونمایی شد.

- محمد نوذری معاون استاندار ایلام، در آیین رونمایی از 12 محصول فناورانه استان ایلام اظهار کرد: توسعه علوم دانش بنیان با هدف صادرات و فروش آن به دیگر نقاط دنیا در کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه دارای اولویت و توجه بوده و تولید گسترده محصولات فناورانه در این کشورها به سرعت در حال رشد است.

وی گفت : امروزه در گفتمان توسعه اجتماعی تولید علم و دانش یکی از مهمترین راه های توسعه اساسی کشورها است و در کشور ایران نیز با توجه به دشمنی و کینه توزی های استکبار جهانی که به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند باید ابعاد مختلف علم و دانش و تولید محصولات فناورانه توسعه گسترده یابد.

نوذری با بیان اینکه دشمن به شیوه های گونانون تولید و اقتصاد کشور را نشانه گرفته است، ادامه داد: نمونه بارز این دشمنی و خباثت را می توان در ماجرای کیک و کلوچه های آلوده به قرص مشاهده کرده که متعلق به معتبرترین برندهای صنعت بیسکویت سازی کشور هستند برای جنگ روانی علیه ایران است.

وی از تدوین اسناد توسعه اجتماعی استان، توسعه اربعین و توسعه امور بانوان اشاره کرد و گفت: استان برای توسعه و تدوین کمی و کیفی اسناد مختلف که نقشه راه هستند نیازمند همفکری و مشارکت صاحبان فکر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 محصول فناورانه در ایلام رونمایی شد

12 محصول فناورانه در ایلام رونمایی شد