مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 19:352019-12-15اقتصادي

لزوم مشارکت اصناف در نظارت و کنترل بازار


معاون بازرسی لرستان با اشاره به نقش خون شهدا و حضور فعالانه اصناف قبل و بعد از انقلاب در عرصه های مختلف، عنوان کرد: اگر اصناف در حوزه های تصمیم سازی، - ایسنا/لرستان معاون بازرسی لرستان با اشاره به نقش خون شهدا و حضور فعالانه اصناف قبل و بعد از انقلاب در عرصه های مختلف، عنوان کرد: اگر اصناف در حوزه های تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و کنترل بازار حضور داشته باشند خیلی از مشکلات حل می شود.

مهدی اصلانی در دیدار با رؤسای اتحادیه ها و اصناف با اشاره به این که همه ما باید خود را مکلف به اجرای قانون و رعایت انصاف بدانیم، اظهار کرد: در مسئله گران کردن نرخ بنزین بی توجهی هایی انجام شد که اگر رعایت می شد کشور دچار مشکل نمی شد.

وی با اشاره به نقش خون شهدا و حضور فعالانه اصناف قبل و بعد از انقلاب در عرصه های مختلف، عنوان کرد: اگر اصناف در حوزه های تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و کنترل بازار حضور داشته باشند خیلی از مشکلات حل می شود.

اصلانی با اشاره به این که هر زمان در اجرای طرح های مهم و ملی مردم را محرم دانسته ایم موفق عمل کرده ایم، تأکید کرد: نظام ما در طول انقلاب تاکنون متکی بر آراء و حضور مردم بوده است و اجرای اصل 44 قانون اساسی نیز به همین دلیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت اصناف در نظارت و کنترل بازار

لزوم مشارکت اصناف در نظارت و کنترل بازار