مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 19:202019-12-15اقتصادي

لزوم استفاده از شبکه توزیع در لرستان


یکی از ایرادات ما سنتی و معیوب بودن سیستم توزیع در لرستان بوده و تا زمانی که از شبکه توزیع استفاده نکنیم این ایراد بر مجموعه اصناف وارد است.

- ایسنا/لرستان رییس اتاق اصناف دلفان گفت: یکی از ایرادات ما سنتی و معیوب بودن سیستم توزیع در لرستان بوده و تا زمانی که از شبکه توزیع استفاده نکنیم این ایراد بر مجموعه اصناف وارد است.

ناصر ناصری در جلسه رؤسای اتحادیه ها و اصناف استان، با اشاره به این که ما در حال حاضر درگیر گران فروشی و گرانی هستیم، اظهار کرد: ابتدا باید بدانیم که در بازار ما گرانی یا گران فروشی، کدام یک حاکم است.

وی با بیان این که ما باید جامعه اصناف و بازار را در بحث گرانی مبرا کنیم، عنوان کرد: باتوجه به مقیاس جمعیت اصناف و میزان تخلفات نمی توانیم همه تخلفات را به کل اصناف تعمیم دهیم.

ناصری با تأکید بر این که کلیه اتحادیه ها باید کمیسیون های مربوطه را فعال کنند، بیان کرد: یکی از ایرادات ما سنتی و معیوب بودن سیستم توزیع در استان بوده و تا زمانی که از شبکه توزیع استفاده نکنیم این ایراد بر مجموعه اصناف وارد است.

رییس اتاق اصناف دلفان با بیان این که یکی دیگر از دستگاه ها که در زمینه بازار و قیمت ها مؤثر است سازمان حمایت از خقوق مصرف کننده است، تصریح کرد: جایگاه این سازمان به ویژه در شهرستان دلفان مانند یک نهاد حذف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از شبکه توزیع در لرستان

لزوم استفاده از شبکه توزیع در لرستان