مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 19:002019-12-15سياسي

ارزیابی کفایت الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در کمیسیون مجمع تشخیص


کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه مجمع به بررسی میزان کفایت الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخت که نتایج آن در جلسه کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع به ریاست ولایتی، - ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه مجمع به بررسی میزان کفایت الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخت که نتایج آن در جلسه کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع به ریاست ولایتی، ارائه شد.

مقام معظم رهبری در تاریخ 22 مهرماه 1397 فراخوانی را برای اصلاح و تکمیل سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارائه نمودند.

این فراخوان 6 مخاطب دارد و در آن مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، دولت، شوراهای عالی امنیت ملی، انقلاب فرهنگی و فضای مجازی، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و صاحبنظران و مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مخاطب قرار گرفته اند.

مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان نخستین مخاطب فراخوان معظم له، چنین موظف شده است: مجمع تشخیص مصلحت نظام سند پیوست را بعنوان چارچوب بالادستی سیاست های کلی مورد ملاحظه قرار دهد و پیشنهادهای تکمیلی برای حصول اطمینان از کفایت آن را در جایگاه یادشده ارائه کند و پس از ابلاغ نسخه نهایی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، سیاست های کلی نظام را برای انطباق با الگو بازنگری نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی کفایت الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در کمیسیون مجمع تشخیص

ارزیابی کفایت الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در کمیسیون مجمع تشخیص