مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 16:352019-12-15اقتصادي

مصرف بیش از 11 میلیون متر مکعب آب در ایلام


مدیرعامل آب و فاضلاب شهر ایلام از افزایش میزان مصرف آب در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در هشت ماهه اول سال جاری بیش از 11 میلیون متر مکعب آب در ایلام مصرف شده است.

- افشین مظاهری مدیرعامل آب و فاضلاب شهر ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در هشت ماهه اول سال جاری 11 میلیون و 131 هزار و 999 متر مکعب آب در استان ایلام مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هشت ماهه اول سال جاری 1836 انشعاب به متقاضیان واگذار شده است، افزود: در مجموع هم اکنون 71 هزار و 987 انشعاب آب در این استان وجود دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهر ایلام در ادامه از  اجرای 4 کیلومتر خط انتقال آب در شهر ایلام خبر داد و گفت: با اجرای چهار  کیلومتر خط انتقال مشکل تامین آب منطقه هانیوان و شهرک قائم شهر ایلام برطرف شد.

وی  تصریح کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی و داخلی تامین که در این عملیات از لوله های 63 و 110 از جنس پلی اتیلن استفاده شده است.

مظاهری تاکید کرد: هم اکنون مشکل کمبود آب این منطقه به طور کامل برطرف شده و رضایت شهروندان و ارتقاء سطح خدمت رسانی را در پی داشته است.

وی یادآور شد: با اجرای این شبکه گذاری تعداد بیش از  350 انشعاب آب واگذار و انشعابات غیر مجاز نیز از مدار خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بیش از 11 میلیون متر مکعب آب در ایلام

مصرف بیش از 11 میلیون متر مکعب آب در ایلام