مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 15:002019-12-15سياسي

برگزاری دوره چهاردهم جشنواره تلاوت های مجلسی در 31 استان


دبیر جشنواره تلاوت های مجلسی از برگزاری دوره چهاردهم جشنواره تلاوت های مجلسی در 31 استان و 63 شهرستان خبر داد.

- آقای داوود جعفری در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از برگزاری جشنواره در 15 کشور از سال آینده خبر داد و گفت: در حال مکاتبه با نهاد های مختلف هستیم و از سفرای 15 کشور برای حضور در جشنواره دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به آغاز جشنواره تلاوت های مجلسی در یک هیأت گفت: جشنواره تلاوت های مجلسی سال 1394 با همت جمعی از اعضای هیأت صاحب الزمانی تهران کار خود را در سطح جلسات قرآن شهر تهران آغاز کرد و کم کم به سراسر کشور گسترش یافت.

جعفری از برگزاری سیزده دوره جشنواره طی 5 سال خبر داد و گفت: 10 دوره نخست جشنواره در سطح تهران برگزار شد و در ادامه شهرستان های اطراف هم به آن اضافه شدند، اما از دوره دوازدهم 7 استان به جشنواره پیوستند و دوره سیزدهم در 16 استان برگزار شد.

دبیر جشنواره تلاوت های مجلسی ادامه داد: امسال جشنواره در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود که یک مرحله دیگر هم به عنوان فینال فینالیست ها در مرکز همایش های برج میلاد تهران با نام جشنواره فجر تلاوت برگزار می کنیم.

وی درباره زمان بندی جشنواره گفت: مرحله شهرستانی به صورت کامل برگزار و مرحله استانی تا امروز در 21 استان برگزار شده است و در سایر استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره چهاردهم جشنواره تلاوت های مجلسی در 31 استان

برگزاری دوره چهاردهم جشنواره تلاوت های مجلسی در 31 استان