مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:552019-12-15اقتصادي

برای قطعات جدید آزادراه تهران-شمال برنامه داریم


معاون وزیر راه و شهر سازی اعلام کرد: برای ادامه ساخت و بهره برداری از قطعات دیگر آزادراه تهران-شمال برنامه داریم اما برای چگونگی تامین مالی اینگونه پروژه ها نگاه ها در حال تغییر است چرا که باید در کنار آزادراه به فکر دیگر پروژه های عمرانی و زیرساختی ملی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام آدم نژاد در حاشیه برگزاری نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا برای تکمیل و ساخت آزادراه تهران-شمال برنامه ای دارید یا اینکه با توجه به هزینه های بالا ترجیح می دهید دیگر پروژه های خود را انجام دهید؟ گفت: وزارت راه و شهرسازی برای ساخت قطعات 2 و 3 آزادراه تهران-شمال برنامه دارد اما چگونکی تامین مالی آن فعلا مشخص نیست چرا که به عنوان مثال اگر تمرکز خود را روی این آزادراه بگذاریم و بخواهیم مانند گذشته از محل بودجه عمومی وزارتخانه آن را ادامه دهیم از دیگر پروژه ها ممکن است بمانیم و بنابراین درباره نحوه تامین منابع مورد نیاز آن در حال هم اندیشی و تصمیم گیری هستیم.

وی افزود: در حوزه دیپلماسی حمل و نقل یک سری کارها آغاز شده است که اولین آن این بوده با هر کشور ارتباط حمل و نقل کتابچه از راهبرد ارتباطات با کشور مذکور تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای قطعات جدید آزادراه تهران-شمال برنامه داریم

برای قطعات جدید آزادراه تهران-شمال برنامه داریم