مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:352019-12-15بين الملل

کرملین عامل بن بست سیاسی مسکو- کی یف را معرفی کرد


کرملین اعلام کرد درخواست مکرون موجب قطع گفتگوی دوجانبه پوتین و زلنسکی شد - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ کرملین اعلام کرد گفتگوی دوجانبه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و ولادمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در پاریس توسط امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه قطع شد.

طبق اعلام ریاست جمهوری روسیه، حدود پانزده دقیقه از دیدار و گفتگوی دوجانبه پوتین و زلنسکی گذشته بود که مکرون از آن ها خواست در کار های مربوط به نشست فرمت نورماندی شرکت کنند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد دیدار سران روسیه و اوکراین در تاریخ نهم دسامبر در پاریس حدود یک ربع طول کشید، اما دخالت رییس جمهور فرانسه که خواستار حضور آن ها در گفتگو های مربوط به نشست فرمت نورماندی شده بود، به این دیدار دوجانبه پایان داد.

سخنگوی کرملین ضمن ابراز خرسندی از آغاز گفتگو میان سران روسیه و اوکراین اذعان کرد هنوز هم یک رشته اختلافات میان مسکو و کیف وجود دارد.

دوشنبه نهم دسامبر برای اولین بار پس از سه سال نشست فرمت نورماندی با حضور سران روسیه، اوکراین، فرانسه و آلمان در پایتخت فرانسه برگزار شد و در آن مسایل مربوط به مناقشه اوکراین بررسی شد.

سران این چهار کشور درباره برخی مسایل به ویژه عقب نشینی نیرو های نظامی اوکراین از خط تماس با منطقه دونباس، تبادل همه زندانیان پیش از پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین عامل بن بست سیاسی مسکو- کی یف را معرفی کرد

کرملین عامل بن بست سیاسی مسکو- کی یف را معرفی کرد