مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 13:502019-12-15سياسي

انصراف 2 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند


با آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس، 40 نفر در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ثبت نام کردند و دو نفر نیز انصراف دادند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار بیرجند گفت: با آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس، 40 نفر در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ثبت نام کردند و دو نفر نیز انصراف دادند.

علی ناصری، امروز یکشنبه 24 آذر در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتیاستان، اظهار کرد: تاکنون مصادیق جرم انتخاباتی مشاهده نشده و عمده تخلفات در زمان تبلیغات و فرآیند اخذ رأی مشاهده می شود.

وی افزود: از 10 آذرماه جاری فرآیند ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی آغاز شده و 40 نفر در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ثبت نام کردند و دو نفر نیز انصراف دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار بیرجند با اشاره به تبلیغات کاندیداها، بیان کرد: کاندیداهایی که تایید صلاحیت می شوند در مناطق دارای جذابیت نمی توانند بیش از یک ستاد ایجاد کنند.

ناصری ادامه داد: کاندیداها اجازه ایجاد ستاد تبلیغات از میدان اول مدرس تا میدان ابوذر و از تقاطع 15 خرداد تا میدان مادر را ندارند.

وی با بیان اینکه در هر منطقه شهرداری، کاندیدها مجاز به داشتن یک ستاد تبلیغاتی هستند، یادآور شد: یکی از چالش ها نوع تبلیغات کاندیداها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف 2 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند

انصراف 2 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند