مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:352019-12-15سياسي

ضرورت اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر


سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی: بازدارندگی و مقابله صرف با عرضه موادمخدر در هیچ تاریخ و کشوری مؤثر نبوده و سیاست فعلی، - مرکز خراسان رضوی، وحید اشرفی امروز در مراسم افتتاحیه و نواختن نمادین زنگ یاری گران زندگی که در دبیرستان فرزانگان مشهد برگزار شد، با بیان اینکه اعتیاد به موادمخدر یکی از سه معضل جهانی است که بیش از 260میلیون نفر را در جهان آلوده کرده است.

افزود: با توجه به اینکه کشور ایران در همسایگی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان موادمخدر قرار گرفته است، بیش از 2میلیون و 800هزار نفر در کشور اعتیاد دارند و مشکلات مختلفی را بوجود آورده اند.

وی افزود: هر زمان به معضلی بزرگ دچار شده ایم، با کمک مردم توانسته ایم مشکل را حل کنیم و طرح یاری گران زندگی اولویت را پیشگیری قرار داده و همه اقشار را با استفاده از توان مردم دربر گرفته تا با این معضل مبارزه شود.

اشرفی با اشاره به اینکه سیاست فعلی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر است افزود: شروع طرح یاری گران با آموزش و پروش است و بعد از آن دیگر سازمان ها وارد این طرح خواهند شد.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی توسط نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مقابله ای انجام شده اما متأسفانه موادمخدر وجود دارد و باید به جایی برسیم که مردم با آگاهی به سمت مصرف مواد نروند و علی رغم وجود مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر

ضرورت اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر