مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-15سياسي

باید جوانان و نوجوانان را در گام دوم انقلاب جدی بگیریم


رییس سازمان تبیلغات اسلامی کشور گفت: در گام دوم انقلاب توجه به جوانان و نوجوانان ضروری است چرا که آنها می توانند اتفاقات خیره کننده و جذابی را رقم بزنند و باید نوجوانان و جوانان را جدی بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام محمد قمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیعات استان کرمان اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری ما مردم سالاری دینی را عمیقا باور کرده ایم و به حکم الهی فکر می کنیم و با میدان داری این مردم باید بارهای بزرگی را به دوش بکشیم.

رییس سازمان تبیلغات اسلامی کشور بیان کرد: اساسا نهادهای انقلابی برای تسهیل و تمدید حضور موثر مردم ایجاد شده اند و سازمانی باید فراهم شود برای تمهید، تسهیل و برای تبلیغ و ترویج خوبی ها و نشر  اسلام ناب تا  انقلاببهتر انجام شود.

قمی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب توجه به جوانان و نوجوانان ضروری است چرا که آنها می توانند اتفاقات خیره کننده و جذابی را رقم بزنند  ما گاهی آنها را دست کم می گیریم و صدمات کوتاهی های امثال بنده خودش را در مسائل و اتفاقت اخیر نشان می دهد و باید نوجوانان و جوانان را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه ما خادمین فرهنگ اسلام و ایران باید حضور موثرجوانان و نوجوانان را در عرصه فرهنگی تمهید کنیم، گفت: در اتفاقاتی که چند وقت اخیر رخ داد باز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید جوانان و نوجوانان را در گام دوم انقلاب جدی بگیریم

باید جوانان و نوجوانان را در گام دوم انقلاب جدی بگیریم