مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-15فناوري

مصرف اینترنت در کردستان 3 برابر رشد داشته است


اقدامات و پروژه های مناسبی جهت بهره مندی مشتریان از این بستر، با کیفیت بالاتر در استان انجام شده که رشد سه برابری مصرف اینترنت در استان نشان دهنده این مهم است.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان، گفت: اقدامات و پروژه های مناسبی جهت بهره مندی مشتریان از این بستر، با کیفیت بالاتر در استان انجام شده که رشد سه برابری مصرف اینترنت در استان نشان دهنده این مهم است.

آزادحکمت امروز(24آذر) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نیاز مشترکین سرویس های دیتا (اینترنت، اینترانت و سرویس های اختصاصی) توسعه بسترهای شبکه دیتای استان برای امکان استفاده کلیه مشترکین این سرویس ها فراهم شد به طوری که در یک سال اخیر ترافیک مصرفی یک شبانه روز به بیش از 64 ترابایت افزایش یافته است.

وی افزود: بر اساس نیازسنجی و بررسی های انجام شده در راستای میزان استفاده و مصرف اینترنت مشتریان، توسط کارشناسان مخابرات منطقه نسبت به توسعه و ارتقاء کیفی زیر ساخت های این حوزه تلاش های چشمگیری صورت گرفت که نتیجه این امر افزایش سه برابری ترافیک مصرفی طی شبانه روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، توسعه 8 مرکز شبکه دیتای Tellabs، افزایش ظرفیت و پهنای باند سرویس های دیتای اختصاصی در بیش از 200 نقطه سازمانی، توسعه بیش از 100 نقطه روستایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف اینترنت در کردستان 3 برابر رشد داشته است

مصرف اینترنت در کردستان 3 برابر رشد داشته است