مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:362019-12-15سياسي

استقرار دستگاه قضایی در جنوبی ترین جزیره ایران


ساختمان دادگستری جزیره ابوموسی طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان هرمزگان افتتاح و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، ساختمان دادگستری جزیره ابوموسی طی مراسمی با حضور فروزان مهر معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان هرمزگان افتتاح و راه اندازی شد.

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان دادگستری جزیره ابوموسی اظهار کرد: با تکمیل مراحل احداث، راه اندازی و تجهیز ساختمان دادگستری ابوموسی، پس از سالیان متمادی، دستگاه قضایی در این جزیره مستقر شد.

این مقام قضایی در استان هرمزگان با اعلام اینکه استقرار دستگاه قضایی در جزیره ابوموسی طی سفر اخیر رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان مورد تأکید بوده است، گفت: ساختمان دادگستری شهرستان ابوموسی در زمینی به مساحت 1500 متر مربع با 790 متر زیربنا در کوتاهترین زمان ممکن احداث و راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این مردم جزیره ابوموسی باید برای دسترسی به نزدیک ترین مرجع قضایی فاصله 222 کیلومتری تا بندرعباس را ساعت ها و پس از عبور از دریا طی می کردند که این مشکل با تدبیر رییس دستگاه قضا در راه اندازی دادگستری این شهرستان برای همیشه مرتفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دستگاه قضایی در جنوبی ترین جزیره ایران

استقرار دستگاه قضایی در جنوبی ترین جزیره ایران