مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:062019-12-15سياسي

6 هزار هکتار بافت فرسوده در شهر و استان تهران وجود دارد


استاندار تهران با شاره به وجود 6 هزار هکتار بافت فرسوده در شهر و استان تهران گفت: احیای بافت های فرسوده در اولویت کاری فرمانداران استان تهران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر یکشنبه در سومین نشست فصلی شهرداران استان تهران که در شهر وحیدیه شهریار برگزار شد اظهار داشت: بازآفرینی بافت های فرسوده در استان تهران ملموس تر از سایر استان ها است و در استان تهران اگر بخواهیم روند عادی را در احیای بافت فرسوده طی کنیم شاید 40 سال بطول می انجامد و تلاش در این بخش باید جهادی باشد.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران استان تهران باید بعنوان یک اولویت احیای بافت های فرسوده را در دستور کار قرار دهند گفت: حدود 3200 هکتار بافت فرسوده در شهر و 2800 هکتار نیز در شهرستان های استان وجود دارد.

محسنی بندپی افزود: اجرای طرح بازآفرینی شهری کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد و احیای بافت های فرسوده را اگر جدی نگریم آسیب های اجتماعی تشدید خواهد شد چرا که اکثر ساکنین این بافت ها از اقشار ضعیف جامعه هستند و نباید از جنبه های اجتماعی اجرای این طرح غفلت کنیم.

استاندار تهران بیان داشت: در نیمه اول دی ماه جلسه ای با حضور فرمانداران شهرداران و دستگاه های دخیل در اجرای طرح بازآفرینی برگزار می کنیم و گزارش گیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار هکتار بافت فرسوده در شهر و استان تهران وجود دارد

6 هزار هکتار بافت فرسوده در شهر و استان تهران وجود دارد