مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 09:352019-12-15حوادث

هشدار پلیس فتا در مورد نوع جدید کلاهبرداری در یزد


رییس پلیس فتا یزد در مورد کلاهبرداری با عنوان ثبت نام خودرو در این استان خبر داد و به عموم مردم توصیه کرد: تحت هیچ شرایطی، وعده های دروغ کلاهبرداران را با این شگرد باور نکنند و اطلاعات هویتی و بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

- ایسنا/یزد رییس پلیس فتا یزد در مورد کلاهبرداری با عنوان ثبت نام خودرو در این استان خبر داد و به عموم مردم توصیه کرد: تحت هیچ شرایطی، وعده های دروغ کلاهبرداران را با این شگرد باور نکنند و اطلاعات هویتی و بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فتای یزد، سرهنگ مرتضی ابوطالبی در تشریح این خبر اظهار کرد: چندی پیش یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد، فردی در شبکه های اجتماعی به وی وعده های دورغ داده و توانسته است او را قانع کند که با پرداخت یک میلیون و نیم نسبت به ثبت نام پراید و پرداخت دو میلیون تومان قادر به ثبت نام پژو است.

وی افزود: با توجه به حساست موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفته است.

رییس پلیس فتای یزد در ادامه گفت: کلاهبرداران در شبکه های اجتماعی با وعده های دروغین و تبلیغات اغواکننده و از سویی با جعل رسیدها و مستندات مربوط به ثبت نام خودرو، کاربران را فریب داده و وجه مورد نظر،اطلاعات بانکی و هویتی را از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا در مورد نوع جدید کلاهبرداری در یزد

هشدار پلیس فتا در مورد نوع جدید کلاهبرداری در یزد