مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:462019-12-15اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار در آستانه «شب یلدا»


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی از طرح تشدید نظارت بر توزیع و خدمات کالا شب یلدا خبر داد و گفت: طرح پویش مردمی کشوری «بدون درج قیمت نمی خریم» در استان هم زمان با کشور اجرا می شود.

- تشدید نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی از طرح تشدید نظارت بر توزیع و خدمات کالا شب یلدا خبر داد و گفت: طرح پویش مردمی کشوری بدون درج قیمت نمی خریم در استان هم زمان با کشور اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی تهوری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از ضرورت کنترل و نظارت بر شبکه های توزیع و خدمات کالا تأکید کرد و افزود: این طرح یک روز پس از افزایش قیمت بنزین با همکاری تعزیرات حکومتی، اتاق بازرگانی و اصناف در خراسان جنوبی عملیاتی شد.

وی با اشاره به 12 جلسه کمیسیون تنظیم بازار خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری افزود: پنج مورد آن فقط مربوط به طرح بررسی و نظارت بر قیمت اقلام اساسی و مایحتاج مردم بوده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال 98 هفت طرح نظارتی نوروز 98، رمضان، ویژه خدمات عمومی، بازگشایی مدارس، درج قیمت کالا، ویژه نظارت و بازرسی خدمات کالا انجام شده و از 25 آذر نیز طرح شب یلدا اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار در آستانه «شب یلدا»

تشدید نظارت بر بازار در آستانه «شب یلدا»