مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 06:002019-12-15ورزشي

بانوان شاغل به زودی غربالگری می شوند


رییس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سنجش سلامت جسمی و فیزیکی زنان شاغل، هدف غربالگری بانوان است.

- ایسنا/زنجان رییس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سنجش سلامت جسمی و فیزیکی زنان شاغل، هدف غربالگری بانوان است.

شهلا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با طرح ساختار قامتی برای بانوان شاغل، اظهار کرد: طرح سنجش ساختار قامتی برای بانوان شاغل در دستگاه های دولتی از اوایل دی ماه آغاز خواهد شد که در این طرح بانوان شاغل به صورت فردی غربال شده و بعد از شناسایی هنجارهای موجود، تمرینات مخصوص به هر فرد ارائه می شود.

وی تصریح کرد: 3 الی 4 ماه بعد از این که بانوان تمرینات را انجام دادند، بازخورد می گیریم تا نتیجه تمرینات مشخص شود که البته در غربالگری بانوان روستایی نتیجه خوبی را شاهد بودیم.

این مسئول در رابطه با هدف انجام غربالگری، بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، سنجش سلامت جسمی و فیزیکی زنان شاغل بوده تا در صورت وجود مشکلات ساختاری حرکات اصلاحی، آموزش داده شود.

کاظمی گفت: این کار در راستای ترویج فعالیت های بدنی و شادابی بانوان و با تاکید بر سلامتی و شادابی بانوانی که علاوه بر مسئولیت ارزشمند و پراهمیت در خانه در محل کار نیز وظایفی دارند، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان شاغل به زودی غربالگری می شوند

بانوان شاغل به زودی غربالگری می شوند