مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 19:302019-12-14بين الملل

هنیه با اردوغان دیدار کرد


رییس دفتر سیاسی جنبش حماس و رییس جمهور ترکیه ضمن دیدار با یکدیگر در آنکارا، درباره مسایل مهم منطقه از جمله قدس بحث و تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس که اواسط هفته گذشته در رأس یک هیأت فلسطینی به ترکیه سفر کرده بود، امروز (شنبه) با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در آنکارا دیدار و گفت وگو کرد.

به نوشته وبسایت حماس ، دو طرف در این دیدار درباره مسایل مختلف از جمله قدس اشغالی و حادثه آتش سوزی مسجد الاقصی و همچنین نقش ترکیه در حمایت از فلسطین رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش، دو طرف همچنین درباره آخرین تحولات مربوط به انتخابات فلسطین و تلاش های حماس برای پایان دودستگی میان فلسطینیان بحث و گفت وگو کردند.

هیأت حماس در دیدار با اردوغان با اشاره به شرایط انسانی سخت در غزه در جریان محاصره آن، از مواضع ترکیه در قبال موضوع فلسطین تمجید کرد.

رییس دفتر سیاسی حماس روز شنبه در سخنانی در ترکیه رابطه این جنبش با ایران و حزب الله لبنان را خوب توصیف کرد و گفت که مذاکره با آمریکا با توجه به دولت فعلی و سیاست های این کشور غیرممکن است.

(جزییات بیشتر ) هنیه اواسط هفته گذشته سفر خارجی خود را آغاز کرد و از مصر وارد استانبول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه با اردوغان دیدار کرد

هنیه با اردوغان دیدار کرد