مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 19:252019-12-14بين الملل

نقض فاحش تحریم تسلیحاتی لیبی؛ نگرانی سازمان ملل از وخامت بحران


از خرید یک قایق نیروی دریایی ایرلند که دوباره به عنوان قایق بادبانی تفریحی ثبت شده است تا کمک طلبیدن از یک شرکت کانادایی برای جذب شبه نظامیان سودانی؛ - نقض فاحش تحریم تسلیحاتی لیبی؛ نگرانی سازمان ملل از وخامت بحران از خرید یک قایق نیروی دریایی ایرلند که دوباره به عنوان "قایق بادبانی تفریحی" ثبت شده است تا کمک طلبیدن از یک شرکت کانادایی برای جذب شبه نظامیان سودانی؛ طرف های متخاصم در لیبی تحریم تسلیحاتی سازمان ملل متحد را دور زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این نتیجه نهایی گزارشی تقریباً 400 صفحه ای است که به تازگی توسط کارشناسان سازمان ملل منتشر شده است؛ گزارشی که مجموعه ای از شرکت ها و قدرت های خارجی را به نقض تحریم سال 2011 از طریق تحویل سلاح یا شبه نظامی به این کشور شمال آفریقا متهم می کند.

خلیفه حفتر، رهبر نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی ماه آوریل تهاجمی را علیه دولت توافق ملی مستقر در طرابلس آغاز کرد که این کمپین نظامی، به گفته کارشناسان این هیات سازمان ملل، انتقال های جدید تجهیزات به لیبی را به دنبال داشت.

این گزارش با اشاره به اینکه برخی از این انتقال ها از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بودند، تاکید کرد چنین انتقال هایی با توجه به رعایت نکردن مطابقتش با تحریم ها، مکرر و گاه آشکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض فاحش تحریم تسلیحاتی لیبی؛ نگرانی سازمان ملل از وخامت بحران

نقض فاحش تحریم تسلیحاتی لیبی؛ نگرانی سازمان ملل از وخامت بحران