مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 18:402019-12-14اقتصادي

رفع خطر سیل در شیراز با 26 میلیارد تومان/اعتباری تخصیص نیافت


شیرازمدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری داری فارس گفت:  بیش از 26 میلیارد تومان برای رفع خطر سیل در دو منطقه سعدیه و دروازه قرآن نیاز است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام منتصری شنبه در شورای کشاورزی استان بیان کرد: برای رفع خطرات سیلاب در منطقه دروازه قرآن 7 بند و در منطقه سعدی 12 بند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در راستای ایجاد بند در دروازه قرآن 9 میلیارد تومان و در منطقه سعدی نیز 17 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این سازمان است.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس تاکید کرد: اعتباری برای این موضوع در نظر گرفته نشده و ردیف مجزایی در این سازمان نداشته و در قالب اعتبارات سازمان جنگل ها و دمراتع کشور آمده است.

منتصری در خصوص اعتبارات سازمان جنگل ها گفت: در راستای اجرای پروژه های آبخیزداری در استان فارس مقرر شده 67 میلیارد تومان توسط سازمان جنگل ها و مراتع کشور و به همین میزان توسط استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ گونه اعتباری استانی تامین نشده است افزود: سازمان برنامه و بودجه هنوز نتوانسته اعتبارات استانی را فراهم کند.

منتصری در خصوص عدم اجرای طرح های آبخیزداری در فارس متذکر شد: در استان فارس بیش از دو هزار و 800 پروژه آبخیز داری در استان اجرایی شده و 41 پروژه دیگر نیز در حال فعالیت است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خطر سیل در شیراز با 26 میلیارد تومان/اعتباری تخصیص نیافت

رفع خطر سیل در شیراز با 26 میلیارد تومان/اعتباری تخصیص نیافت