مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 17:352019-12-14اجتماعي

مدارس البرز به جز بخش آسارا و طالقان فردا تعطیل است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: به دلیل افزایش آلاینده ها فردا مدارس البرز در تمامی مقاطع به جز بخش آسارا و طالقان تعطیل است.

- علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج از تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا برای تعطیلی مهدهای کودک و مدارس استان البرز در کلیه مقاطع تحصیلی به جز مدارس طالقان و آسارا در دو نوبت صبح و عصر یکشنبه بیست و چهارم آذرماه تعطیل خبر داد.

درویش پور با اشاره به تاثیر فعالیت واحدهای تولیدی در افزایش آلاینده ها گفت: تا ظهر دوشنبه کیله معادن شن و ماسه و واحد های عمرانی و تولیدی که باعث تشدید آلایندگی می شوند در شهرستان های کرج، فردیس و ساوجبلاغ از فعالیت منع شدند.

علی درویش پور در ادامه گفت: فردا تردد کامیون ها از ساعت 6 صبح تا 9 شب در داخل شهر ممنوع است و برخورد با خودروهای دودزا فردا تشدید شده و توسط پلیس اعمال قانون می شوند.

معاون استاندار البرز افزود: حداکثر توان حمل و نقل عمومی جهت جابجایی مسافر در سطح شهر کرج و فردیس به کارگرفته می شود و ارائه خدمات حمل و نقل عمومی(اتوبوس) توسط شهرداری کرج نیز نیم بها خواهد بود.

انتهای پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس البرز به جز بخش آسارا و طالقان فردا تعطیل است

مدارس البرز به جز بخش آسارا و طالقان فردا تعطیل است