مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 17:152019-12-14اجتماعي

نفوذ موج سرد و بارشی به گیلان از عصر دوشنبه


کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به الگوهای نقشه های هواشناسی، گفت: فردا آسمان غالبا نیمه ابری است و در برخی از ساعات افزایش یا کاهش ابر داریم، - ایسنا/گیلان کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به الگوهای نقشه های هواشناسی، گفت: فردا آسمان غالبا نیمه ابری است و در برخی از ساعات افزایش یا کاهش ابر داریم، اما از عصر و شب روز دوشنبه موج سرد و بارشی به منطقه نفوذ می کند.

مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش نسبی دمای هوای گیلان طی امروز، اظهار کرد: بیشینه دمای هوای رشت طی امروز به 14 درجه سانتی گراد رسید که دو درجه نسبت به روز گذشته افزایش داشت.

وی منجیل با 18 درجه سانتی گراد را گرم ترین نقطه استان طی امروز دانست و افزود: شاهد جنوبی شدن جریانات و وزش باد گرم در ارتفاعات بودیم.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی امشب و فردا جریانات جنوبی بر منطقه حاکم است، اضافه کرد: شرایط برای وقوع پدیده مه صبحگاهی در نواحی جلگه ای مساعد است.

غلامی با اشاره به الگوهای نقشه های هواشناسی، گفت: فردا آسمان غالبا نیمه ابری است و در برخی از ساعات افزایش یا کاهش ابر داریم، اما از عصر و شب روز دوشنبه موج سرد و بارشی به منطقه نفوذ می کند و روند افزایش ابر و وزش باد و بارندگی را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ موج سرد و بارشی به گیلان از عصر دوشنبه

نفوذ موج سرد و بارشی به گیلان از عصر دوشنبه