مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 14:552019-12-14اقتصادي

خروج 19 واحد تولیدی قزوین از تملک بانک ها


مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون 19 واحد تولیدی در استان قزوین از تملک بانک های عامل خارج شده است.

- مرکز قزوین، مرتضی علیخانی گفت: در حال حاضر 39 واحد تولیدی تحت تملک بانکی و 27 واحد دیگر نیز در فرآیند جانشینی و تملک قرار دارند.

علیخانی اضافه کرد: در نشستی راهکار های لازم برای خروج 15 واحد تولیدی دیگر از تملک بانک ها در شهرستان های آبیک، قزوین و بویین زهرا بررسی شد.

وی گفت: این واحد های تولیدی که بیشتر به علت بدهی های بانکی،از سوی بانک های توسعه تعاون، ملی و صنعت و معدن تملک شده اند، قرار شد تلاش و پیگیری دوباره ای را برای بازگشت به تولید انجام دهند.

وابستگی سرمایه گذار به تسهیلات بانکی باید کمتر از 30 درصد باشد مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: یکی از مواردی که به تایید احراز صلاحیت سرمایه گذار منجر می شود، میزان وابستگی سرمایه او به تسهیلات بانکی است که متاسفانه چندان در دستگاه های اجرایی به آن توجه نمی شود.

به گفته علیخانی، سرمایه گذاری که بیشتر از 70 درصد سرمایه او به تسهیلات بانکی وابسته باشد، به طور حتم در ادامه کار با مشکلات و موانع متعددی مواجه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 19 واحد تولیدی قزوین از تملک بانک ها

خروج 19 واحد تولیدی قزوین از تملک بانک ها