مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-14سياسي

تحصیل 20 هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی در جامعه الزهرا


20 هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی در جامعه الزهرا تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید محمود مدنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح تربیت مدرس در بخش آموزش خبر داد و اظهار کرد: طرح تربیت مدرس در بخش آموزش جامعه الزهرا(س) در پنج رشته در حال انجام است و در سایر رشته ها نیز فعالیت ها با افزایش روبرو می شوند.

وی با بیان اینکه 16 نشریه داخلی از گروه های علمی و آموزشی در معاونت آموزش و گروه های علمی و پژوهشی در معاونت پژوهش در حال انتشار است و سه نشریه نیز برای پژوهشی شدن کاندیدا شده اند،  از اجرای طرح شمیم خبر داد و گفت: طرح شمیم توسط معاونت فرهنگی - تبلیغی جامعه الزهرا(س) در مدارس اجرا می شود.

مدیر جامعه الزهرا (س) گفت: براساس تدبیر مسوولان آموزش و پرورش، طرح شمیم یکی از موفق ترین برنامه های اجرایی در سطح مدارس است.

وی از تحصیل بیش از 20 هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی در جامعه الزهرا(س)خبر داد و گفت: 2 هزار و 300 دانش آموز در مدرسه هدی تحصیل می کنند و هزار کودک نیز در مهد کودک این موسسه نگهداری می شوند.

مدیر جامعه الزهرا(س) از برگزاری دوره تربیت پژوهشگر و محقق در جامعه الزهرا (س) خبر داد و بیان کرد: تربیت مترجم در دو رشته، تربیت مشاور، تربیت پاسخگویی به سؤالات فقهی و عقیدتی و تربیت مبلغ نیز در این نهاد آغاز شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 20 هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی در جامعه الزهرا

تحصیل 20 هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی در جامعه الزهرا