مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:502019-12-14اقتصادي

دلم از سیستم بانکی خون است/ سخت گیری بیجا نکنید


دلم از سخت گیری های بی مورد بانکها خون است و انتظار داریم در کنار عمل به قانون برای گره گشایی از موانع تولید همراه صنعتگر و سرمایه گذاران باشند و سخت گیری نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عصر شنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سعید نبیل رییس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان، ذکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، یاری رییس سازمان برنامه و بودجه استان، خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، علیخانی مدیر کل جذب سرمایه گذاری استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی عضو کارگروه در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه پس از شنیدن گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب اظهارداشت: بخش زیادی از درخواستها در بانکها معطل مانده و یا رد شده است که تداوم این روند می تواند تسهیلات اختصاص داده شده به استان را به استانهای دیگر اختصاص دهند.

وی بیان کرد: دلم از سیستم بانکی پر است و خونین است و باید پرسید چرا وقتی صندوق توسعه اعلام کرده شما می توانید از تسهیلات بیشتری استفاده کنید ما از این فرصت بهره نبرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلم از سیستم بانکی خون است/ سخت گیری بیجا نکنید

دلم از سیستم بانکی خون است/ سخت گیری بیجا نکنید