مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:452019-12-14سياسي

مردم به مبارزه با ظلم و ایجاد عدالت قوه قضاییه امید بسته اند


قوه قضاییه یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی است که مردم در شرایط فعلی کشور در مبارزه با ظلم و ایجاد عدالت در جامعه چشم امید به آن بسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی عصر شنبه درآیین معارفه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان آمل افزود: قضات و کارکنان دادگستری ها به عنوان مدعی العموم و شمشیر عدلیه باید با جدیت و پشتکار مثال زدنی به جنگ با معارضان بیت المال و زیاده خواهان جامعه بروند وی در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات علی طالبی دادستان سابق شهرستان آمل افزود: مردم آمل در دوره های اخیر مجموعه مدیریتی همواره قدردان مدیران خوش خدمت ودرخدمت صادقانه به مردم بودند و در بدرقه وتکریم آنها نیز درنهایت تشکر برآمدند.

امام جمعه آمل ادامه داد، دادستان شهرستان آمل به عنوان یکی از شهرهای مرکزی وبزرگترین شهر فرهنگی، تاریخی و صنعتی استان مازندران باید ضمن ایجاد عدالت در جامعه در خصوص راه های پیشگیری از وقوع جرم نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

دادستان سابق شهرستان آمل هم دراین مراسم با اشاره با بیان اینکه این شهرستان به واسطه سابقه ارزشمند تاریخی ودینی از شهرهای مهم واستراتژیک در کشور محسوب می شود، اظهار داشت: مردم این شهرستان که از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی بودند باید از لحاظ امنیت درسطح بالایی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به مبارزه با ظلم و ایجاد عدالت قوه قضاییه امید بسته اند

مردم به مبارزه با ظلم و ایجاد عدالت قوه قضاییه امید بسته اند