مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-14سياسي

پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی افتتاح شد


پنجمین نمایشگاه دستاوردهای دفتر پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی امروز 23 آذرماه در مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افتتاح شد و تا 28 آذرماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، پنجمین نمایشگاه دستاوردهای دفتر پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور حجج اسلام والمسلمین علی امینی معاون منابع انسانی قوه قضاییه، احمد واعظی رییس این دفتر و معاونان و مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

پس از افتتاحیه این نمایشگاه، که با حضور پژوهشگران و محققان حوزوی و دانشگاهی برگزار شد، از غرفه های حاضر در این نمایشگاه بازدید صورت گرفت و در جریان فعالیت های بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی قرار گرفتند.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، حجت الاسلام والمسلین امینی با بیان اینکه مطالعات سیاسی دفتر تبلیغات اسلامی به نیازهای نظام اسلامی به شیوه مطلوب پاسخ داده است، اضافه کرد: کاری که در دفتر تبلیغات اسلامی انجام می شود در تراز حوزه علمیه از سطوح عالی برخوردار است.

وی گفت: از دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان واسطه ای نقش آفرین میان نظام، جامعه اسلامی و بدنه حوزه یاد کرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی باید با یک کارکرد جدید حضور خود را در بدنه حوزه پررنگ تر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی افتتاح شد

پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی افتتاح شد