مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 13:062019-12-14ورزشي

سلطانی فر: سیاست ما جوانگرایی و معرفی نسل مدیریتی جدید برای ورزش کشور است


مهمترین خواسته های من از ایشان موفقیت در المپیک و پارالمپیک، صعود تیم ملی و تیم امید به جام جهانی و المپیک و واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

- مسعود سلطانی فر گفت: مهمترین خواسته های من از ایشان موفقیت در المپیک و پارالمپیک، صعود تیم ملی و تیم امید به جام جهانی و المپیک و واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلطانی فر در دویست و بیست و چهارمین نشست معاونین با معرفی دکتر علی نژاد به عنوان سرپرست جدید معاونت قهرمانی گفت: ایده و برنامه من از زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست وزارت، جوانگرایی و تغییر نسل مدیریتی ورزش کشور بود و در این مدت توانستم میانگین سن مدیریتی ورزش کشور را تا حدود زیادی بخصوص در استان ها کاهش دهیم.

وی گفت : سیاست ما جوانگرایی و معرفی نسل مدیریتی جدید برای ورزش کشور است و آقای علی نژاد کارنامه خوبی در ووشو داشته است و قطعا با حمایت همه معاونین، مدیران ستادی و استانی و روسای فدراسیونها موفق خواهد شد.

سلطانی فر گفت : در گفت وگو هایی که من با آقای علی نژاد داشتم برنامه های مهم ورزش کشور را مطرح و بر آن تاکید کردم.

وی افزود : مهم ترین خواسته های من از ایشان موفقیت کاروان ایران در المپیک و پارالمپیک، صعود تیم ملی و تیم امید به ترتیب به جام جهانی و المپیک و پیگیری جدی واگذاری استقلال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: سیاست ما جوانگرایی و معرفی نسل مدیریتی جدید برای ورزش کشور است

سلطانی فر: سیاست ما جوانگرایی و معرفی نسل مدیریتی جدید برای ورزش کشور است