مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-14اقتصادي

متخلفان صنفی به 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: از زمان تغییر قیمت بنزین در استان بوشهر گشت های نظارتی و بازرسی افزایش یافت و متخلفان صنفی به 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا افضلی نیا ظهر شنبه در نشست با مسئولان دستگاه های اجرایی اظهار داشت: بیش ترین تخلفات این واحدها، گران فروشی کالا و خدمات، عدم درج قیمت و تقلب بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین اتحادیه های صنفی که تخلف داشته اند آژانس تاکسی تلفنی است تأکید کرد: شعبه ای ویژه برای رسیدگی به پرونده های افزایش قیمت ها کالا و خدمات راه اندازی شده تا این پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از راه اندازی گشت های مشترک بازرسی و نظارت خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای کنترل قیمت ها و برخورد با متخلفان اکیپ های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت فعال و قیمت ها را رصد می کنند.

برخورد قاطع با گران فروشان وی با تأکید بر برخورد قاطع با گران فروشان کالا و خدمات گفت: گشت های نظارتی و بازرسی در بازار و مکان های عرضه کالا و خدمات افزایش یافته که در این راستا گشت های مشارکت در سطح شهرهای استان بوشهر به ویژه مرکز استان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان صنفی به 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند

متخلفان صنفی به 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند