مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 12:062019-12-14حوادث

وعده های دروغین برای تحویل خودرو


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی: شرکتی دروغین به بهانه فروش اقساطی خودرو، از 80 تن از شهروندان مبلغ 30 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور گفت: دوم شهریور شکایتی با عنوان کلاهبرداری از طریق فروش اقساطی خودرو از مرجع قضایی به منظور رسیدگی تخصصی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، پرونده های مشابه دیگری به این معاونت ارجاع شد، ابراز داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که اعضای سه شرکت به بهانه فروش خودرو های اقساطی مبالغی را از مال باختگان تحویل، ولی از تحویل خودرو ها در سر مواعد تعیین شده خودداری کرده اند و با بستن دفتر شرکت فرار کرده اند.

سرهنگ تقی پور افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد که اعضای این سه شرکت یکسان هستند و این فراد با انتخاب عناوین مختلف و ثبت آن در سازمان ثت و اسناد واملاک کشور از شهروندان کلاهبردای کرده اند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و در عملیات هایی منسجم هر 5 عضو این شرکت را به نام های بیتا و ناهید هر دو 28 ساله، حسام 30 ساله، حمید 40 ساله و حامد 36 ساله دستگیر و به اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های دروغین برای تحویل خودرو

وعده های دروغین برای تحویل خودرو