مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-14سياسي

عبور راه آهن از تپه حصار تجسم بی مهری به داشته های باستانی و گردشگری دامغان


نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی از عبور راه آهن از تپه حصار به عنوان بی مهری به داشته های باستانی و گردشگری یاد کرد.

- ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی از عبور راه آهن از تپه حصار به عنوان بی مهری به داشته های باستانی و گردشگری یاد کرد.

ابوالفضل حسن بیکی در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان اظهار کرد: اگر در گذشته راه آهن از تپه حصار عبور نمی کرد، شاهد اعتراض گردشگران داخلی و خارجی به این موضوع و تداوم بی مهری های انجام شده به این اثر تاریخی و باستانی مهم نبودیم.

وی با اشاره به توانمندی های شهرستان دامغان گفت: دامغان علاوه بر گردشگری در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خصوصا معدنی از پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی با گلایه از کم توجهی به ظرفیت های تاریخی و گردشگری دامغان از این شهرستان به عنوان یکی از تاریخی ترین شهرهای کشور نام برد و افزود: مردم دامغان از عدم توجه به آثار تاریخی و گردشگری به دلیل اقدامات انجام شده و تخریب آنها، رنج می برند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مخازن معادن ما در جنوب دامغان و شاهرود از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است اما برای برای حضور سرمایه گذاران در این بخش نیازمند فرآهم کردن زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور راه آهن از تپه حصار تجسم بی مهری به داشته های باستانی و گردشگری دامغان

عبور راه آهن از تپه حصار تجسم بی مهری به داشته های باستانی و گردشگری دامغان